وقتی فکر می کنید جستجوی اینترنتی بی نقص است و قابل بهبود نیست ، گوگل بزرگترین و هوشمندترین الگوریتم خود را در 5 سال گذشته طراحی و منتشر کرد. این الگوریتم که با نام BERT نیز شناخته می شود ، الگوریتمی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به گوگل کمک می کند ساختار اصطلاحات کلمات را در جستجوی ربات ها درک کند.

 

BERT یعنی نمایش رمزگذار دو طرفه از ترانسفورماتورها! لطفاً یک نفس عمیق بکشید و نگران نام عالی و فنی این الگوریتم نباشید. در این مقاله ، به جای تمرکز بر اخبار و پاورقی های این به روزرسانی اخیر که اغلب در شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند ، می خواهیم به نکاتی بپردازیم که ممکن است سرنوشت سئو سایت شما را در آینده نزدیک تعیین کند.

 

الگوریتم BERT گوگل چیست و هدف آن چیست؟

در ساده ترین شکل ، Burt الگوی زبان محاوره ای است که به الگوریتم های Google امکان می دهد حتی کوچکترین قسمت های زبان محاوره مانند پیش فرض را درک کنند.

 

اکنون ما از شما می پرسیم ، هنگام شروع تایپ در Google ، کدام یک از عبارات پیشنهادی بیشتر استفاده می شود؟

 

زبان صحبت شده در Google عبارات و کاربرد آنها را در آخرین الگوریتم هوش مصنوعی BERT پیشنهاد داده است.

بنابراین اگر به آن فکر کنید ، بسیار منطقی است:

 

از آنجا که موجودات ترفند یاب انسان هستند و بیشتر عبارتی را در زبان خود جستجو می کنند ، اگر ربات های گوگل به جای ساختار دستگاه بر جنبه های انسانی و طبیعی زبان نیز تمرکز کنند ، نتیجه نهایی مرطوب خواهد بود. .

البته ، گوگل هنوز با انتشار الگوریتم RankBrain زبان طبیعی را جایگزین زبان ماشین نکرده است ، اما الگوریتم Burt می تواند نتایج دقیق تر و مرتبط تری را برای مغز ارائه دهد. چطور میپرسی

 

ساختار پیچیده زبان را از طریق BERT درک کنید ، وقتی هوش مصنوعی معجزه می کند!

همچنین مسئله دیگری که با معرفی الگوریتم جدید گوگل بهتر می شود ، درک وضعیت کلمات در جملات است. چی؟ ما را درک نمی کنید؟ بنابراین بیایید مثالی بزنیم.

 

وقتی از گوگل "راه های مهاجرت به کانادا" را می خواهید ، Google هر کلمه را در این عبارت به عنوان یک واحد جداگانه مشاهده نمی کند ، اما معنی هر یک از کلمات را هنگام ارتباط با یکدیگر تشخیص می دهد. مرتبط هستند. در این مثال ، اگر n را به "I" تغییر دهیم ، معنای جمله کاملاً تغییر می کند.

 

قبل از به روزرسانی BERT: Google تعاریف "از" و "توسط" را تشخیص نداد و فقط نتایج مربوط به مهاجرت کانادا را نشان داد.

پس از به روزرسانی BERT: Google متوجه تفاوت معنای دو حرف شد و با جستجوی هر یک نتایج مربوط به یک نوع را نشان داد.

جالب است بدانید که این اختراعات مهیج چیز جدیدی نیستند و محققان هوش مصنوعی گوگل در سال 20 در یک مقاله آموزشی معتبر درباره هوش مصنوعی گوگل و تأثیرات آن بر درک زبان انسان به طور کلی نوشتند.

 

الگوریتم Burt گوگل از دیدگاه Google

با توجه به اطلاعات این مقاله ، دستگاه های بروزرسانی BERT (مانند الگوریتم ها ، رایانه ها و غیره) می توانند به راحتی به تجزیه و تحلیل زبان سریع و زبان گفتاری کمک کنند ، بنابراین زبان انسان را سو mis تعبیر می کنند. نرخ به شدت کاهش یافته است. این فرآیند NLP یا پردازش زبان طبیعی نامیده می شود که می توان آن را ایده اصلی الگوریتم Brit دانست.

 

به طور خلاصه می توان گفت:

 

الگوریتم ها می توانند زبان ما را دقیقاً نحوه استفاده از آن بفهمند

الگوریتم های جستجوی Google می توانند زبان ما را بهتر درک کنند و س quالات کاربران را با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کنند

در نتیجه ما:

 

دقیق تر از زبان انسان + در تجزیه و تحلیل پرسش کاربر = نتایج دقیق تر برای اهداف جستجوی کاربر

 

یکی از مزایای الگوریتم برت گوگل پیش بینی نتایج جستجو است

فقط برای اینکه از تعاریف تئوری راضی باشید ، مثالی کاربردی برای دیدن همه این توضیحات در عمل آورده ایم.

 

یک مثال جالب برای درک بهتر به روزرسانی Google BERT

فرض کنید ما یک جستجوی گوگل برای "چگونه ماهی گاو شکار کنیم" انجام می دهیم. (ترجمه نحوه صید ماهی خاردار؟)

 

جالب است بدانید که گاو در انگلیسی دو معنی متفاوت دارد: یکی به معنی گاو و دیگری نوعی کماندار دریایی در زمینه ماهیگیری است.

 

قبل از این به روزرسانی ، اگر عبارت "چگونه صید یک گاو ماهیگیری" را جستجو می کردید ، نتایج مربوط به معنی اول گاو بود.

 

ممکن است متوجه شده باشید که ما از کلمه ماهیگیری در این سوال استفاده کرده ایم ، اما گوگل این کلمه را نادیده می گیرد و نتایج گاوها را به ما نشان می دهد.

 

حدس بزنید بعد از بروزرسانی برت چه اتفاقی افتاده است؟

 

همان نتایج جستجو با تصاویر جوجه تیغی دریا و نتایج ماهیگیری نشان داده می شود.

 

این بدان معناست که الگوریتم BERT می فهمد از آنجا که عبارت جستجو حاوی کلمه ماهیگیری است ، نتایج به شما نشان می دهد که باید درگیر ماهیگیری نیز باشید.

 

نقش آخرین الگوریتم گوگل در بازاریابی محتوا

چه نوع سeriesالهایی بیشتر تحت تأثیر الگوریتم BERT قرار می گیرند؟

اگر به یاد داشته باشید ، به روزرسانی جدید الگوریتم گوگل در مارس 2019 به دلیل تغییرات زیادی در نتایج جستجو ، سر و صدای زیادی ایجاد کرد. 


سئو بلاگ ، ,  ,الگوریتم ,گوگل ,زبان ,bert ,به روزرسانی ,را در ,هوش مصنوعی ,در این ,می شودمنبع

مهم ترین وظایف مشاوره سئو

4 برنامه عالی ایجاد شده توسط دانش آموزان

سئو سایت خبری

چه زمانی به سئو نیاز دارید؟

انواع تکنیک‌های سئو و توصیه‌های لازم!

الگوریتم BERT گوگل چیست و چه هدفی دارد؟

برنامه لینک سازی در سال ۲۰۲۰

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب صنعتی ایران1 فروش بهترین لوازم یدکی چرخ خیاطی راهنمای سفر باسکول اعتماد معرفی کالا فروشگاهی آبان 1398 / تعطیلی مدارس فیلم رنگی موراتا دانلود آهنگ معرفی مشاغل ساخت و تولید و ماشین و ابزار در ایران