برای دسترسی به رتبه های برتر گوگل (SEO) که به رشد واقعی مشاغل کمک می کند ، هیچ مسیر ارزان و رایگان وجود ندارد.

همه چیز به یک چیز خلاصه می شود: سئو زمان زیادی نیاز دارد.

 شما باید تصمیم بگیرید که آیا مایل هستید وقت خود را صرف سئو کنید یا به شخص دیگری پول دهید تا برای شما انجام دهد. اگر پاسخ هیچکدام از این دو مورد نباشد، بنابراین شما هنوز برای سئو سایت آماده نیستید.

برای تصمیم گیری در مورد آماده بودن برای سئو باید از خود بپرسید:

1. آیا می توانم از طریق دهان به دهان و ارجاع رشد کنم؟

2. در غیر این صورت، آیا من قصد دارم در یک تیم فروش سرمایه گذاری کنم یا روی قابلیت مشاهده آنلاین یا هر دو تمرکز کنم؟

3. اگر مشاهده آنلاین در اولویت است ، باید به چه تعداد مشتری دسترسی پیدا کنم؟

4- چه میزان سرمایه قادر به سرمایه گذاری برای دسترسی بیشتر به مشتریان هستم؟

5- چه میزان سرمایه برای سرمایه گذاری بیشتر لازم دارم تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنم؟

توجه داشته باشید که سوالات شماره 4 و شماره 5 یکی نیستند. اگر پاسخ شما به شماره 4 کمتر از پاسخ شما به شماره 5 است، ابتدا باید با جریان نقدی خود کنار بیایید. اما هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این سوالات وجود ندارد. 

قبل از اینکه به بررسی قیمت سئو بپردازیم ، بیایید یک بار دیگر بررسی کنیم که آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا خیر. بسیاری از متخصصان سئو به شما می گویند که همه باید سئو داشته باشند. در حالی که درست نیست.

در حالی که من عاشق پذیرش مشتری جدید هستم ، وجدان دارم و شب خوابیدن را دوست دارم. اگر سئو برای کسی مناسب نیست نباید به آن توصیه کنیم.

اما اگر می خواهید پیام خود را بیشتر گسترش دهید یا درآمد خود را رشد دهید ، سئو ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. بنابراین ، هزینه آن چقدر است؟ پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد:

• اندازه و دامنه کار: هرچه کسب و کار بزرگتر و صنعت بیشتر رقابتی باشد ، برای سرمایه گذاری در سئو به زمان ، تلاش و هزینه بیشتری نیاز خواهید داشت.

مشاوره سئو

• سیستم مدیریت محتوا: برخی از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) نسبت به بقیه دسئو فرندلی تر هستند و به شما امکان می دهد سریعتر بهینه شوید. به همین ترتیب ، برخی از آنها به طرز دردناکی کار می کنند و هزینه و زمان بیشتری را صرف می کنند.

• تلاش های قبلی در زمینه سئو: اگر در گذشته مشاغلی سئو انجام داده باشد، این می تواند بر هزینه سئو در آینده به طور نامطلوبی تأثیر بگذارد . اگر مشاغلی به دنبال ارائه دهنده سئو دیگر است ، به ندرت به این دلیل است که ارائه دهنده قبلی نتایج خوبی کسب کرده است. نتایج ضعیف معمولاً به این دلیل است که از استراتژی های بد سئو استفاده شده است، به این معنی که شرکت جدید سئو باید مشکلات را حل کند.

• سئو اساسی: هزینه های معمولی سئو حدوداً 750 دلار در ماه یا کمتر شروع می شود ، به عنوان نگهدارنده مشاغل کوچکتر که با یک آژانس خدمات سئو به همان اندازه کوچک و محدوده خدمات ارائه می دهند. اگرچه این ممکن است به نظر خیلی زیاد برسد ، اما مهمترین کلمه در اینجا "محدود" است.

• سئو با خدمات کامل: در انتهای بالاتر مدل قیمت گذاری نگهدارنده ، شرکت های سئو با خدمات کامل معمولاً بین 2500 تا 10 هزار دلار در ماه هزینه می گیرند. این آژانس های کامل خدمات نه تنها بهبود وب سایت ، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی را ارائه می دهند ، بلکه همچنین به عنوان آژانس های روابط عمومی برای ایجاد جریانهای ثابت از سیگنال های آگاهی از نام تجاری مثبت برای موتورهای جستجو استفاده می کنند که برای موفقیت در سئو بسیار مهم است. به همین دلیل است که این مدل محبوب است و از نظر سئو راندمان بالا بهره می برد.

• سئو اساسی: هزینه های معمولی سئو حدوداً 750 دلار در ماه یا کمتر شروع می شود ، به عنوان نگهدارنده مشاغل کوچکتر که با یک آژانس جستجوگر سئو به همان اندازه کوچک و محدوده خدمات ارائه می دهند. اگرچه این ممکن است به نظر خیلی زیاد برسد ، اما مهمترین کلمه در اینجا "محدود" است.

بدیهی است که همه مشاغل آمادگی ندارند سالانه 30،000 - 120،000 $ + برای ایجاد نتایج قابل اعتماد سئو سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل ، گزینه های دیگر ممکن است جذاب باشند و می توانند پلی منطقی برای مدل نگهدارنده استاندارد باشند.

 

• سئو قرارداد: خدمات قراردادی زمانی که بودجه یک عامل باشد ، یک نقطه شروع مشترک سئو است. آنها به مولفه های اساسی سئو ، مانند ممیزی ساختار سایت و نوشتن متن برای هر کلمه کمک می کنند. در نتیجه ، خدمات قراردادی توسط یک ارائه دهنده معتبر وب سایتی را برای موفقیت با قیمت یک بار تنظیم می کند (غالباً بین 2500 تا 000 دلار). به دلیل این دامنه وسیع قیمت ، بسیار مهم است که شما از شرکت سئو سایت خود سوالاتی درست بپرسید و این یک طرح کلی از هزینه ها را ارائه دهد ، بنابراین شما دامنه و محدودیت های خرید خود را کاملاً درک می کنید.

مشاوره سئو: برای مشاغلی که قصد دارد سئو سایت خود را به صورت داخلی انجام دهد ، در صورت وم آوردن مشاور سئو می تواند مفید باشد (انتظار می رود هر ساعت حدود 100 تا 300 دلار بپردازید). اگرچه این ترتیب کاری از عهده تلاش وقت گیر بر نمی آید ، اما می تواند یک تجارت را در مسیر درست سئو به سمت موفقیت هدایت کند.

در یک مشاوره سئو قوی، سئوکار به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی تخصصی مربوط به حوزه کاری خود را انتخاب کنید. البته بهتر است در کنار کلمات اصلی گه جنگ فروش محصول بر سر آنها بالاست، کلمات دیگری نیز انتخاب شود که مخاطبان اطلاعات کمتری نسبت به آن دارند و به نوعی ما شروع کننده ی گفتمان آن کلمه کلیدی در قاعده ی سئو باشیم. سپس نویسنده با در نظرگیری یک چگالی مناسب می تواند در کل متن، روی کلمه کلیدی مانور داده و سعی می کند آن را در جملات اول به کارببرد تا محتوا یا رپورتاژ در موتور جستجوی گوگل با قدرت بیشتری پیدا شود.


سئو بلاگ سئو ,، ,های ,یک ,خدمات ,هزینه ,خود را ,سرمایه گذاری ,است که ,سئو به ,می تواند ,محدوده خدمات ارائه ,نگهدارنده مشاغل کوچکتر ,عنوان نگهدارنده مشاغل ,برای سرمایه گذاریمنبع

مهم ترین وظایف مشاوره سئو

4 برنامه عالی ایجاد شده توسط دانش آموزان

سئو سایت خبری

چه زمانی به سئو نیاز دارید؟

انواع تکنیک‌های سئو و توصیه‌های لازم!

الگوریتم BERT گوگل چیست و چه هدفی دارد؟

برنامه لینک سازی در سال ۲۰۲۰

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرس اکستروژن IndustrialBlog البرز خرید اینترنتی بلیتز قیمت برش استیل دانلود، بازی، اخبار، علمی و... قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی خرید بهترین باسکول فروش دوربین مداربسته مداربسته کوچک جاسوسی